• Register
  • Help
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Topic: VERY OT: Kaikki suomalaiset, lukekaa tämä!

Share/Bookmark

Exclamation VERY OT: Kaikki suomalaiset, lukekaa tämä!

Terve!

Olen pyörinyt täällä jo vuodesta 2001 ja tämä foorumi on kieltämättä ehdoton ykkönen koskien sampleja, softia ja musaa yleensäkin. Nyt halusin tehdä topicin meille suomalaisille ja kartoittaa miten monta meitä täällä pyörii. Uskoisin, että ainakin muutamia löytyy.

Laittakaa kaikki tervehdyksenne ja vaikka kotikaupunkinne viestiketjuun. Kaikki mukaan, tämä on kivaa

T: Tapani Seinäjoelta. Opiskelen kaupallista musiikkia ja ääniteknologiaa Virroilla Piramkissa. Yrityskin tuli perustettua: Lumme-tuotanto Ky.

->This topic contains greetings for all (possible) Finnish users. Many of you can just ignore this. Thanks.
    Passion for Sound
    http://www.soundreel.com

Re: VERY OT: Kaikki suomalaiset, lukekaa tämä!

OT: The Finnish soccer team got shown all corners of the field last night

No täällä olisi ainakin yksi kuopiolainen.Terve.

Tervehdys!Olen seurannut foorumia aina gigasamplerin päivistä nykyhetkeen.Hankin gigasamplerin vuonna 2000 ja olen päivittänyt sen aina joka vuosi "uuteen malliin".(tällä hetkellä GS 3.0 orch).Ostin myös foorumin kautta QLSO gold:in. kun se oli tarjolla group buy metodilla.Olen tehnyt musiikkia yhteen elokuvaan+yhteen tv-elokuvaan lisäksi olen tuottanut muutamia cd:tä.Mukava nähdä onko täällä muita meikäläisiä.Olen myös kiinnostunut kaikenlaisesta yhteistyöstä.Oma pääinstrumenttini on kitara jota olen soittanut ammatikseni parikymmentä vuotta(mm.Pekka pohjola group,Umo+lukuisilla äänitteillä ja teatteri ym produktioissa.)Olen myös suuri musasofta diggari ja olen käyttänyt cubasea aina vuodesta 1998 asti nykyiseen SX versioon.Pidän myös kovasti spectrasonicsin softista+sample cd:stä.(stylus rmx,Atmosphere,Metamorphosis,Backbeat).Terv.M.Kane rva

M Kanerva: Sinähän olet sitten jo vanha konkari! Itsekin soitan pääasiassa kitaraa, jota opiskelin aikoinaan musaopistossa. Nyttemmin olen keskittynyt enemmän sävellykseen. GS3 on myös hankinnan alla, mutta rahapulan vuoksi olen pärjäillyt vanhemmalla versiolla.

Terveiset myös sinne Kuopioon

T:Tapani
    Passion for Sound
    http://www.soundreel.com

Terve terve!

Espoon suunnalta yksi suomalainen lisää, pääasiassa seurailen tuota Garritanin foorumia, mutta muitakin lueskelen.

Senior Member

Ví n?kdo o ?em to ti po?uci mluví?
    It is a strange world, isn´t it?
    http://www.rustedheart.net

Banned

Yeah this is very OT, guys.

Silti... Mä oon Helsingistä, moi vaan. Ei tää foorumi mikään ykkönen oo todellakaan (enää), ja täällä ei saa ees mainita muiden foorumeiden nimiä. Porukkaa myös potkitaan ulos illman mitään hyvää syytä, jos ne vaikka kritisoi jotain samplekirjastoa.

(just said "hi") :P

-p

Quote Originally Posted by tabbu
    T: Tapani Seinäjoelta. Opiskelen kaupallista musiikkia ja ääniteknologiaa Virroilla Piramkissa. Yrityskin tuli perustettua: Lumme-tuotanto Ky.
    Taisimme törmätä tuossa muutama viikko sitten erään suomalaisen IT-firman tupaantulijaisissa Tampereella. Tai sitten Lumme-tuotannossa vilisee Tapaneita. Pieni maailma.

Quote Originally Posted by Herman Witkam
    OT: The Finnish soccer team got shown all corners of the field last night
    The defeat was well deserved. Finns do suck in football.

Quote Originally Posted by Paulh
    Silti... Mä oon Helsingistä, moi vaan. Ei tää foorumi mikään ykkönen oo todellakaan (enää), ja täällä ei saa ees mainita muiden foorumeiden nimiä. Porukkaa myös potkitaan ulos illman mitään hyvää syytä, jos ne vaikka kritisoi jotain samplekirjastoa.

(just said "hi") :P
    Taisin osua sivuillesi erään vähän vapaamielisemmän foorumin kävijälistan kautta. Oliko sinulla jotain custom-kirjastotouhuilua? Onhan tämä paikka muuttunut siinäkin ajassa mitä olen itse täällä viettänyt, mutta yhdistettynä muutamaan muuhun foorumiin saa pidettyä itsensä ajan tasalla. Ja ainahan täältä voi ostaa hyvää halvalla...

Eli Jani Tampereelta hellurei. Olen Teatterikorkeakoulusta äänisuunnittelijaksi valmistunut yleisesti kaikenlaista ääni- ja musatouhua harjoittava henkilö. Osa kolmatta vuotta sitten valmistuneesta lopputyöstäni liittyi sämpletouhuihin ja siitä saakka on tullut enenevässä määrin oltua kiinnostunut sämpläyksen käytöstä musiikin teossa. Musaa on toki tullut tehtyä paljon pidempään, aiemmin vain oikeiden instrumenttien ja syntikoiden avulla. Oma sivustoni on vielä vähän vaiheessa, mutta sieltä voi käydä kuuntelemassa muutamaa demoraakiletta ja näkee myös jotensakin vallattoman listan sämpleistäni ja muusta studiokilkkeestä.

Go Back to forum

Bookmarks